31. srpna 2011

-*-


Tak včera zase ZVRACENÍ. Já nechtěla, ale nikdo nebyl doma a než jsem se nadala už jsem to celý vyzvracela. Trvalo to chvilku... Pak jsem šla večer do města a přišla si hrozně nafouklá, tak sjem si ještě dala DVĚ PROJÍMADLA. A normálně ráno nic!
Nic..
Už chápu ty, co museli jíst 12 projímadel aby to na ně nějak působilo ještě..
Achjo .. :(
To si jako mám brát rovnou 3 ??

Food:
Snídaně: Actimel, zelený čaj
Oběd: zeleninová polévka, pár oliv
Svačina:3 kousky čokolády
Večeře: VYZVRACENO

-> zase jen proto, že nikdo nebyl doma.. Váha kolísá mezi 52-53kg .. Ale nálada už je lepší :)

4 komentáře:

  1. Myslíš dvě krabičky projímadla? a nic to z tebou neudělalo?

    OdpovědětVymazat
  2. ach to zvracení to tak chápu. jako ja tež nemám bulimii ale občas to vyvratim, ale neboj se i kdyby byli doma podla mna si clovek bohuzial stale cestu najde :(

    OdpovědětVymazat
  3. Zoe: nene, dva prášky..
    Slims: nejhorší je když se přejím, pak to jde samo a už ani nevím jak.. neumím si prostě říct že si vezmu jen malinko, když vím, že odejdou a já budu moct na cely byt vydavat ty davyvy zvuky a nebudu se bat že mě někdo uslyší.. .

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jo.. už jsem se vyděsila.. no na projímadlo si zvykneš rychle.. já si většinou dávám 3tbl fenolaxu.. když přestane působit, vynechám ho třeba na měsíc (i když se cítím nafouklá)upraví se mi trávení a pak začnu znovu..

    OdpovědětVymazat