30. srpna 2011

Omluva


Omlouvám se všem za svojí neaktivitu, ale byla způsobena:

-> mnohočetnými oslavami
-> nedostatkem času
-> mnohočetnými problémy:
*hádka s tátou
*problém s policií (nikdy nemalujte křídama po historické části města)
*problém sama se sebou (myšlenky chci umřít atd..)

Teď už je ale snad vše v pohodě. Mám nějaký problém s břichem, neustále je nafouklé, tak jsem si včera vzala projímadlo a zatím nic, nevím jestli je to tím že už mi nezabírá nebo že to přijde později.. :/

Jídlo dnešní:

Snídaně: spánek
Oběd: polívka bramborová se zeleninou (málo), zelený čaj
Svačina:Ratatui
Večeře: PŘEJEDENÍ = vyzvraceno

Sport: cviky na záda, sedy-lehy, úklid pokoje

+ víno, cigarety

Omlouvám se, mám vás ráda! Už tu budu a nikdy neodejdu ....

3 komentáře:

  1. To je jasný, že v his. části města kreslit nemůžeš :) Jinak máš super jídelníček :) a děkuju za komentík :)

    OdpovědětVymazat
  2. to s těma policajtama mě rozesmálo :D

    OdpovědětVymazat
  3. YOU BAD GIRL!
    do tvy sbirky mi chybi jen to kresleni kridilek. takze obe vime, co jdu dnes v noci delat

    OdpovědětVymazat