18. srpna 2011

food 18.8.2011


Snídaně: nekrarinka, zelený čaj
Oběd: 1 sběračka brokolicové polívky (povinná)
Svačina: /
Večeře: malý plátek masa (kotleta) s listovým špenátem  a gnoky (povinná doma)
+ dodatek banán po večeři..
Pohyb: nic (celej den dělám na blogu a sedím na zadku, jo, zejtra snad kolo....)

Pozn.: Tu večeři jsem nechtěla, jenže musela. Neměla jsem hlad. Ale až budou spát, doufám že ji budu moct vyzvracet. Když už jsem měla večeři, dala jsem si ještě banán, což není na noc moc dobrý .. Projímadlo jsem neměla od června a taky jsem ho někde ztratila (nebo mi ho někdo vzal?) takže zítra si koupím další, pro takový případy, jako byl tento.. Nejradši bych bydlela někde jinde, ve svém bytě - tam bych měla SVŮJ REŽIM, SVOJE JÍDLO, ŽÁDNÉ PODEZÍRÁNÍ a hlavně ne otázky typu ''NEMÁŠ HLAD''? .....

1 komentář:

  1. Když člověk bydlí sám, je to vážně o něčem jiným.. Mám garsonku v Praze a lednička je stále krásně prázdná.. občas se tam chladí cola light.. takhle si člověk může střihnout třeba týdenní hladovku a nikdo o tom vůbec neví :-D

    OdpovědětVymazat