23. srpna 2011

I have a new girlfriend - ANA



Znáte to, ne, když vás někdo položí na lopatky, přímo tam, na dno.
*
cituji : ''Teď si ze sebe udělala strašně slabýho člověka''

Ano, jsem slaboch, vím to.. Včerejšek patřil k nejhorším večerům - je prostě definitivní konec, s NÍM. Vím, že jsem v právu, ale nadruhou stranu jsem tu ta slabá, a začala řešit věci, který mě od něj neuvěřitelně naštvali. Nemohla jsem jen sedět u vody, kouřit a koukat na hvězdičky. NEMOHLA. To není rozum, to není hlava, to jsou pocity a emoce, co mi stoupaj a včera už to dostoupalo, definitivně...

To máte tak, když si někdo s lidma hraje jako s figurkama. Všichni ho poslouchají, málokdy se něco zvrtne.. Ale když už ZVRTNE, TAK POŘÁDNĚ a rovnou dolů..

*
Končím, končím s chlapci. Opravdu.
*Ty co chceme, chceme jen proto, že je nemůžeme mít...
*Ty co chtějí nás, nechceme my, protože jsou moc k mání....
*

My new and the best boyfriend and girlfriend is ANA !
(jsi slabá nejsi slabá jsi nejsi jsi nejsi jsi nejsi jsi nejsi jsi nejsi jsi nejsi)
*
Jídlo: včera hrůza, projímadlo... Ale teď už pořádně.

3 komentáře:

  1. jojo taky jsem vždy chtěla ty, co jsem nemohla mít.. bude líp ;) alespoň se teď můžeš soustředit na hubnutí..

    OdpovědětVymazat
  2. přesně to si říkám ..
    HUBNUTÍ-škola-balet-RODIČE

    OdpovědětVymazat
  3. podívej se, pořád stojíš na nohách, máš svůj cíl, bojuješ, nejsi slabá

    OdpovědětVymazat