20. srpna 2011

51,9 !! radost..motivace..

Snídaně: 1 mini jednohubka, zelený čaj
Oběd: Rattaui (vyzvraceno)
Svačina: nic
Večeře:  nic
 Pohyb: kolo
Milé zlaté!
Právě jsem v takové náladě, kdy víte, že to prostě už DOKÁŽETE. Včera před oslavou to byl boj - zvracení 2x a ani ne všechno, pak výčitky. Takže tam jsem měla jen minikousek kuřečího masa a ikdyž tam bylo DOST JÍDLA, nedala jsem si. Alkohol sice taky nějaký byl, ale já mám vždycky pocit že se po něm nedá přibrat (což je pocit zcela mylný) tak si ho dám. V žaludku mi nevadí, je to přeci neco jiného než vzít si rohlík, a navíc den po pití vždycky nemám vůbec žádnou chuť k jídlu, tudíž žádný přejídání a zvracení. No ale podstatný je to, že ikdyž jsem se váhy bála, dneska ráno tam konečně bylo něco nižšího - 51,9 ! A já teď udělám všechno pro to, abych si tu váhu udržela. Dneska nikdo nebude doma, takže budu moct i běhat na pásu a nic nebudu jíst.
Taky jsem se včera i dnes po dlouhé době dostala na kolo - a řeknu vám, že ne rozhodně naposledy. Dost mě to baví a úplně už jsem skoro zapomněla, jaké to je.. Už se nebojím POHYBU !
Včerejší bezmocnost a myšlenky na jídlo vystřídalo potěšení, a vím, že to  prostě ZVLÁDNU.
Ps: díky za spřátelení :)
*

4 komentáře:

  1. Oki, jsem moc ráda, taky si tě hned přidám :)
    Super plán na dnešek :))

    OdpovědětVymazat
  2. jo, nejhorší je to boužel udržet a nepodlehnout .. :(

    OdpovědětVymazat
  3. No já taky při dietě piju.. a někdy až moc.. piju i když mám třeba pět dní půst.. jsem sice hodně rychle na mol ale zato toho tolik nevypiju.. Každopádně druhý den mám vždy nižší váhu, protože alkohol odvodňuje.. tzn. když se zvážím za další den, moje původní váha se mi vrátí.. Tvé zapálení ti přeju.. občas to takhle na mě taky přijde.. připadám si pak jak "sjetá" endorfinama :-D o to je horší dopad na zem (když se přežeru)

    OdpovědětVymazat