23. srpna 2011

Doporučení

Neznáte někdo prosím nějaký dobrý film o Aně, Mie, hubnutí ? Nemusí to být přímo o tom. Včera jsem totiž koukala zase na Black Swan, a hrozně se mi líbilo, jak na sobě dře, ikdyž dobře vím že je to jen film..
*

5 komentářů:

  1. Špatný není - Z lásky k Nancy/For the love of Nancy

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger Point (na youtube)

    OdpovědětVymazat
  3. ked si das do googlu vyhladat tak ti najde :) ale vsetko len anglicke filmy. Ja som si takto par filmov nasla. For the love of Nancy bol fajn, Hunger point sa dal ale mne sa extra nepacil, ale co sa mi pacilo a velmi! je When friendship kills ma to tusim este jeden nazov- ked si to das na youtube najde ti to :) tak prijimne pozeranie!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mrkni na můj blog, tam mám odkazy na filmy a dokumenty...:)

    OdpovědětVymazat