22. srpna 2011

My thinspo

Moje největší inspirace, motivace (ze známých lidí co prosluli díky své hubenosti):

Audrey Hepburn - protože je prostě neuvěřitelně krásná, a kdybych mohla, vypadám tak jako ona


Sarah Jessica Parker - kdo by z jejích vyčnívajících kostí při sexu ve městě skoro neumíral? ...






Kate Middleton - když jí vidím na nějaké fotce, nemůžu si pomoct ale ten víraz mi říká že nejí obvzlášť hodně ...




Twiggy - bez komentáře





Kate Moss - protože nám rozumí a protože má něco navíc





Kate and Mary Olsens - dřív jsem je neměla moc ráda (padali mi do kategorie amerických krásek co neví, co by, ale poslední dobou ... )










5 komentářů:

  1. Jo, jenže na to ti každej řekně, právě to že jsi sobecká...a to neni sobecký, když po tobě chtěj, abys nic z toho nedělala, takže oni budou v pohodě, ale ty se budeš dál trápit?Jinak-spřátelila bys?:) To tvoje thinspo-nejvíc asi miluju Kate Moss a Mary-Kate...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty misky jsou dobrý nápad, děkuji =) Asi to tak taky budu muset dělat. Nechci jíst víc. nesnáším ten pohled do zrcadla x-( To thinspo <3 Chci být taky taková...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, jen detail :) Olsenky se jmenují Mary Kate a Ashley ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem ale na pár zapomněla..Hlavně na Natalii Portman

    OdpovědětVymazat