27. srpna 2011

Jsi slabá... Jsi tak slabá... Jsi nula..


Včere deprese. Ano, a velká. Sedím uprostřed pokoje. Koukám na ty zbytečný věci kolem a myslím na to že si nic z toho nezasloužím. Kolik by to asi dohromady dělalo peněz?.. Přijde mi, že si ani nezasloužím žít. Přejedení. Pak žiletka. Klasika.

Já jen doufám, že to v září půjde líp, když budu míň doma...

Snídaně: zelený čaj, nektarinka, kousek čokolády(89 procent kakaa)
Oběd: zeleninový salát = vyzvraceno (nevím proč...ale šlo to samo)
Svačina:?
Večeře: ?

Dnes jsem vyhlédla z okna a viděla krásně hubenou holku ...

Ps: poslední dobou se mi dělá z chlapů blbě. Hlavně když na vás šahaj, a vy je ani neznate, je jim jedno, co si myslite, jaky mate pocity. Jdou si za jediným cílem. FUJ .....:(

7 komentářů:

  1. Kočíí, to znám - přejedení, depka, žiletka... :/ ale nejedla jsi tolik, ani jsi neměla zvracet, chyby dělá každý... bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  2. Priznejme si, JAK MOC si v depkach libujeme. co bychom bez nich byly?

    OdpovědětVymazat
  3. přejezení, záchvat agrese, rozbitý nádobí a pak ležím dvanáct hodin na zemi a koukám, jen koukám

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mrzí.. taky se občas pořežu.. ale snažím se být bez toho.. protože teď mám zjizvené nohy, ruce.. a na těch nohách to jde celkem dost vidět.. občas na mě lidi blbě civí..

    OdpovědětVymazat
  5. Dnešek=přejezení, zvracení, žiletka...taky doufám, že se to zlepší až budu mít v září míň času...já vim jak se cejtíš, ale zasloužíš si žít...jen koukni kolik lidí čte tvůj blog-je fajn vědět, že v tom nejsi sama.(A kdybys někdy potřebovala, tak dej vědět)...s chlapama to mám stejně-už k nim mám pěknou averzi:/

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou prostě chlapi, je to hnusné,nechutné idiotské ale je to tak... zlato i já zvracívám, a docela často a vím jaké to je, ale my s tím musíme přestat, kvůli zubům a vlasům a všemu tomu...fakt MUSÍME ..:(

    OdpovědětVymazat