18. srpna 2011

Ann a její váhové výkyvy..

*
Chce se mi brečet. Ale ne, nesmím brečet, musím KONAT! Tohle jsou moje fotky, ta první z konce roku, ty ostatní tak nějak během. Jenže takhle už to boužel není. Já vím, nejsou tam žádný vylezlý kosti ani nic takovýho, ale já sakra zase chci takový NOHY a RUCE ... Fotku z této doby radši nebudu ukazovat - hodně to odnesli ruce,nohy, i zadek mám větší. A hlavně tváře..
*







10 komentářů:

  1. Ráda spřátelím, pěkný blog a hezké fotky - především ta hubená na pláži :) A odblokuj si komentáře - nejde to normálně komentovat :) Jestli nevíš jak tak nepiš této slečně http://katlynsfashion.blogspot.com/ může ti dokonce v lecčems poradit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuji za upozornění :) Ale už by to snad mělo jít.. Jinak taky spřátelím ráda, ale nezobrazuje se mi tvoje stránka..:/

    OdpovědětVymazat
  3. pridala jsem si te
    jsi krasna a ty ctyry kila...to zas nemuze bejt tak hrozny, ne ?

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju.. no, je to na mě vidět dost, hlavně na rukách a břiše ..

    OdpovědětVymazat
  5. pekna postava

    laskinny.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš tu dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  7. no wow, byla jsi teda dost dokonalá..

    OdpovědětVymazat
  8. ty jo, holka, vždyť jsi vysoká, jako já.. a já měla nejvíc 85 kilo :-/ pak jsem začala makat a dneska mám 60.. co bych dala za tvejch 53!! to je moje meta a vysněnej cíl, ke kterýmu se ale nikdy nedostanu. nebuď TOLIK sebekritická! je super, vypadat super, ale věř, že jsi na tom o hodně líp, než mnoho z nás ostatních ;-)

    OdpovědětVymazat