19. srpna 2011

Úlovky z Anglie aneb podzim se blíží

Byla jsem na 14 dní v Anglii a kromě programu a učení angličtiny jsem tam taky nakupovala. Co nejvíc letělo v ulicích? Krátká trička do půlky břicha (nosili je i ty co by radši břicho neměli ukazovat, já bych si na to tedy netroufla), ''pánská'' obuv, pánské střihy vlasů nebo drdoly, velké brýle, zastrčená trička do kraťasů, podpatky jsem viděla zřídka... Uměli se ale mnohem lépe oblékat než Češi, to bylo znát.. Jiný kraj, jiný mrav..

Přívěsek (foťák): Primark - 1,50 liber
Tílko: Primark - ? liber
Kabát: New look - 23 liber
Boty na podpatku: New look - 19 liber
Boty bez podpatku: ? - 16 liber













3 komentáře:

  1. Občas mi přijde, že lidi okolo nemají soudnost.. rozhodně bych si nebrala triko do půl břicha když tam mám špeky.. to bych se asi propadla do země :-D Ty podkolenky jsou krasný ..

    OdpovědětVymazat
  2. Ach umírám při pohledu na nadkolenky zbožnuju je jen si je ještě nemužu dovolit jinak koukala jsem na tvé jídelníčky a jsou užasné=) Ps:nechceš se spřátelit kdyžtak písni na blog =)

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš ten kabátek je dokonalý! a ty boty taky :) a k těm podkolenkům och :))

    OdpovědětVymazat