22. srpna 2011

:/



Takže včera jsem to pěkně pos, tím pádem mám 52,0, opět. Bylo to ale jen kvůli tomu, že jsem jedla hrozně málo, pak šla ven a kouřila. Kouření mi celkem pomáhá, jenže se mě cestou domů začala motat hlava a dostala jsem klepavku (tak říkám stavu kdy se začnu strašně potit a klepat- dávám to za vinu nedostatecnymu cukru v krvy protože pomaha jen kdyz si dam nejaky cukr..) .. Tudíš jsem splácala : malý kousek lososa s bramborem(opravdu malý) + rajčatový salát s kouskem celozrnýho rohlíku + zmrzlinu ... Jo... Pak mi na jednu stranu bylo líp, jenže nadruhou mi bylo špatně ze SEBE SAMÉ.. 
Asi to budu řešit tím, že budu jíst víckrát denně, tohle přejídání nesnáším ... 

Dnes zatím:
Snídaně: nektarinka, zelený čaj
                              Oběd: ? (asi trochu čočky)
        Svačina: ?
               Večeře: ?

Pohyb: 100x sedy-lehy, protahování, cviky na nohy (kvůli baletu)= splněno
čeká: kolo nebo běh na pásu
Pozitivní je, že mi včera kamarád řekl, že mám menší bříško - ale pořád tam je.. Já chci vidět žebra, sakra, a taky hubenější nohy. TAK PROTO NĚCO DĚLEJ.

6 komentářů:

  1. já se občas taky začnu klepat.. zatím jsem nepřišla na to, co mám dělat, aby to přestalo.. Takže si půjdu koupit asi hroznový cukr a v případě klepavky, si jeden zobnu.

    OdpovědětVymazat
  2. je to zvláštní stav, připadá mi to podobný jako absťák, ikdyž samozřejmě asi absťák neznám, ale tělu prostě něco chybí.. Btw Charles Bukowski, Veronica decides to die + Alchimysta = dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  3. tomuhle rikas prejidani???tssss
    ja se klepu vetsinou po bliti a pomaha mi, kdyz si vezmu horcikovej /magnesium/ sumak a jdu si lehnout. jo a neco bys jist mela, urcite.
    ja hubnout uz moc nemuzu, ptze me tata vazi a kdybych mela pod 45 tak letim zpatky do motola, on by chtel abych pribrala na minimalne padesat:(

    OdpovědětVymazat
  4. wow! super! nechtěla bys spřátelit?

    OdpovědětVymazat
  5. Katy-proana: nehubni už, vždyť 45 je krásná váha :(
    die.fat.bitch: ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď to i čtu - Veronica decides to die.. teda v češtině :-) Knihy miluji, nemohla bych bez nich být.. Miluji tu vůni nové knihy.. Jednou budu mít velikananánskou knihovnu a v ní všechny mé oblíbené díla :-)

    OdpovědětVymazat