18. srpna 2011

Ať žijí French coats! (a taky trochu thinspa)

*
Jelikož počasí je nic moc a já se díky němu už dost těším na podzim, dávám
Vám sem malou dávku mých oblíbených kabátů francouzského střihu (nebo-li baloňáků, chcete-li.). Sama takových vlastním hned několik na zimu i podzim a to z několika důvodů:

* Jsou elegantní (srovnejte například s péřovou bundou)
* Jsou na nich knoflíky (kdo by je neměl rád?)
*Miluju ten effekt kdy si můžu z kabátového pásku udělat ''vosí pas''
*Dámám s širokými rameny (jako například mě) se v nich díky dolnímu rozšíření (sukně effect) srovná postava
*Nenosím bundy

Ikdyž je pravda, že nesluší jakékoliv postavě.. Nejlepší samozřejmě je, když z něj vykukují krásný hubeňoučký nohy na podpatcích.. Můj poslední kabátový úlovek je z Anglie a časem vám ho taky ukážu:)
*


Krásná Kate ->














Taky je máte tak rádi, nebo raději dáváte přednost bundám?

1 komentář:

  1. Já si takový kabátky pořídila do práce, dělám účetní a musím chodit v košilích, nažehlených kalhotech apod. tzn. v péřovce by mě nepustili ani přes turniket při vstupu do budovy :-D Líbí se mi ale někdy se oblíknu i jako kluk a nechci moc přitahovat oči jiných lidí.. asi podle nálady :-)

    OdpovědětVymazat