1. září 2011

1.9.2011



Hola!


Dnes první den školy. Mám z toho celkem depresi- dneska jsem si cestou vlakem a MHD celkem dost jasně uvědomovala že prázdniny končí a teď nastane klidnější režim. Máme celkem dost hodin - 2x devět a jinak 8 a v pátek 5.. Víte, já nesnáším cestování s lidma. Ať už vlakem, či MHD. Dobrý je že moje škole je vzdálená 22 km a já tohle všechno musím ráno absolvovat. Prostě je mi nepříjemná přítomnost lidí, jsem nejistá, uhýbám očima.. Jinak nejsem nijak NEPŘÁTELSKÁ nebo DIVNÁ. Jen mám ráda ty, který znám, a neumím moc nastavit ten pocit toho že mi jsou všichni ukradený...
Ale mám teď možnost jezdit autem s někým za peníze - asi do toho půjdu. Všechno lepší než klepat kosu na nádru a řešit lidi KOLEM SEBE.


FOOD:
Snídaně: kafe + zelený čaj + 1 Toffife
Oběd: ?
Svačina: ?
Večeře: ?

pozn: Včera jsem vlbec nemohla spát, tak jsem si dala olivy.. Sice budou asi dost tučný, ale jsou zdraví a je to lepší než se přejíst. Dost mi teď totiž začli chutnat, nejlíp třeba se sýrem.
A taky se poslední dobou cejtím plná, ikdyž nic moc nejím. Divný. Doufám že nejsem těhotná. Ale být bych neměla.
Jaký jste měli den vy ? :)

5 komentářů:

  1. mna caka skola v pondelok, ale vobec sa netesim, chytm depky z maturity :) ... ked mas moznost chodit autom tak to vyuzi, naco sa stresovat v autobuse :) ja som videla svoj rozvrh uz ho nahodili, sice nemam 8 ani 9hodin ale za to kazdy den je nulta a siedme ako seminare..zvedava som ktore seminare schytam ja, dufam ze nie vsetky nulte :( papa drz sa!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Olivy nevadí nikdy :D
    mnam Toffife !

    OdpovědětVymazat
  3. jestli nejsem těhotná ted řeším taky :(. jsou to hrozný nervy :((

    OdpovědětVymazat
  4. asi jsi odvodněná .. to má pak člověk chuť na slaný věci.. Do nového školního roku vstup pravou nohou.. hlavně v hubnutí ;)

    OdpovědětVymazat