3. září 2011

Vlastně.. To sem ani někdy nepíšu, ale teď dlouho už nebyl den bez jedineho projimadla nebo zvraceni. Ale co, neřeším to. Vždycky si říkám, že to půjde zdravě, ale pak se to všechno zase pos.. A ja udelam chybu. Proste na to jinak nemam, nemuzu si pomoct neprejist se.

Včera jsme si s kamarádem byli sednout venku, jen tak s vínem a olivama. Jenže se k nám přidali trošku opilý a dost bohatý slováci (2) kteří šli z nějakého večírku.. Samozřejmě to dopadlo tak že jsem skončila s tím jedním na lavičce a líbali jsme se. On se mi líbil, ale stejně toho lituju. Tohle se mi teď stalo už 3x a vždy nevinně. Já už nevím.. achjo. chci být stará panna.

FOOD:
SNÍDANĚ: X
OBĚD: polívka, musli, olivy
SVAČINA:?
VEČEŘE: ?

3 komentáře:

  1. ako funguju prehanadla? nikdy som ich nepouzila, pomaha to na chudnutie? inak si chcela spriatelit a nemas ma tu pridanu vidim :(

    OdpovědětVymazat
  2. Existujou i projímadla z nejakych prirodnich produktu, zkus je, měli by být zdravé.. tak at nemáš černé svědomí :)
    Jinak tyhle ulety jsem mívala taky a ted na ne i s humorem vzpomínám, jestli te to bavi v tu chvili, tak si uzivas.. takze se tim netrap a vyuzivej kazde chvile zivota .))
    A jidelnicek je moc slabý,, snad to ještě pres den dozenes:)

    OdpovědětVymazat
  3. nerikej si tohle...ze na to nemas a ze na to seres to je to nejhorsi, kdyz ti to bliti tak nejak vlastne prestane vadit

    OdpovědětVymazat