11. září 2011

food

Bože. tam je hezky.
Taky tak máte rádi neděle?
Mají něco do sebe.
Asi tu prchlivost toho víkendu.
že už zas končí.
nostalgie.


Food:
snídaně: musli, bylinkový čaj
oběd.: brokolicová polívka
svačina: ?
večeře:?

Sport: 100 sedy-lehy, cviky na záda, protahování


Když jsem byla malá, v neděli jsme většinou jezdili někam ven. Hlavně na jaře - svítilo slunce ale byla zima. V kabátech jsme poletovali po přírodě, neměli starosti. Hlavně né starosti s váhou. Pak jsme šli vždycky ohřát do vesnický restaurace. Já si vždycky dala bramboráčky. Výborný, a samozřejmě nasáklý olejem až hanba. Ale mě to bylo jedno. Byla jsem dítě. Hubený dítě. Jak mě to chybí. Teď nad každým jídlem uvažuju, někdy se přistihnu s pocitem nenávisti, když mi máma řekne co si mám dát a co mi koupila.





6 komentářů:

  1. to zni jako bys mela ted metrak a pritom mas tak padesat i s posteli, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. ne, mezi 53-52... a mam bricho a stehna hlavně

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, právě se na svém blogu snažím rozjet Slim Team, jestli chceš vědět víc, podívej se a napiš mi do komentářů.

    OdpovědětVymazat
  4. te nedele byli u mne velmi podobny...strasne mi to chybi...i kdyz si predstavim par let dozadu jak jsem jedla, hocico, byla jsem celkom hubena a hlavne stastna....stastna a nic jsem neresila...jedla vsechno to kaloricke a nezdrave co bych dnes nedala do pusy ani za nic...chci to spet

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle by mi asik nepomohlo - při zaneprázdněnosti se přežeru večer a antikoncepci neberu :/
    PS: Tvůj jídelníček je úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  6. hele...a to nikdy nechceš třeba jít s kámoškou někam do restaurace a nadlábnout se tam?...je to nejlepší pocit, když nemyslíš na nic nej si užíváš a povídáš s kámoškou...nebo zkus se vrátit do dětských let a udělat si takový mnami víkend...vím, je to těžké, ale překonej strach z kila navíc...

    OdpovědětVymazat