7. září 2011

(Shit)news


pSYCHIKA..pSYCHIKA..pSYCHIKA..


Asi se ptáte, co stojí za mou neaktivitou (ikdyž vaše články komentuji). Nepsala jsem jen proto, protože mi to přišlo zbytečné. Jen bych si tu stěžovala, jak si nemůžu dojít na záchod, jak mám nafouklé břicho, jak mám úplně rozbitý metabolismus, tvářičky a psychiku na bodu mrazu. Ano, přišla KRIZE.
Například včera jsme šla po ulici a tolik jsem se za sebe styděla, že když jsem viděla známého, bez přemýšlení jsem zamířila do nejbližšího obchodu, jen aby mě neviděl. Sama jsem nechápala, proč jsem to udělala... Trvalo to tak vteřinu a já prostě byla vevnitř a prohlížela si CD a nechápala, co dělám.
Asi ani nemusím říkat z čeho jsem měla ty všechny problémy - zvracení,projímadlo, sice ten pocit je fajn, ale pak vám to tělo NA NORMÁLNÍ jídlo prostě nefunguje, a já první školní dny trávila zíráním na mé velké nafouklé břicho, které trochu ještě teď nafouklé je....
Řeknu vám, svoji váhu nevím, bojím se jí. Ale poslední dny jsem všechno promyslela a uvážila, udělala si NOVÝ plán a lepší - protože co si budeme povídat, hladovky a zvracení je pro psychiku to nejhorší. Měla jsem takové stavy kdy jsem nevěděla proč brečím, přišla jsem si jako blázen......

Ale teď .. teď.. už jsem moudřejší. Říká se, že se nejlépe poučíme z chyb které prožijeme a já se poučila.
Tudíž teď:
  • Jíst málo a pravidelně:
Snídaně: musli či ovoce, zelený čaj, nebo místo jídla kafe
Svačina: něco malého ve škole, salát např., místo oběda
Oběd: x (když chuť tak zelenina nebo ovoce,jsem většinou ve škole)
Večeře: malé porce - doma

  • Vysadím antikoncepci
- Mám po ní neustálý pocit hladu v břiše, asi zas budu mít problémy s MS ale to je fuk,nesnáším ty chutě)
  • Chodit 2x týdně na balet
  • Cvičit na břicho,záda,stehna
  • Psát vám sem
  • NEPŘEJÍDAT SE !
  • NEPOUŽÍVAT PROJÍMADLO !
  • HODNĚ PÍT.

3 komentáře:

  1. Jak tak koukám tak všechny s příchodem nového školního roku máme nové plány a předsevzetí...až mě samotnou mě to překvapuje...Připadá mi to spíš jako předsevzetí co si dáváme v lednu na nový rok..=)

    OdpovědětVymazat
  2. tuhletu krizy jsem mala od prvniho dne školy, teraz prošlo 5 dni zdraveho jedeni, ale proste ten pcoit lehka to mi chybi, nezvladam to, jist zdravo, když vim že to nemusim, ale prejem ti to, nech si silnejši než ja, lebo je pravda- hladovky a zvraceni jsu na psychiku to najhorši- ale když ono to ma i tolik pozitiv...

    ozvy se jak to jde ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty předsevzetí nebo jak to mám říct jsou úžasná, taky bych je ráda dodržovala, ale fakt na to nemám :/ Stay strong :*

    OdpovědětVymazat