21. září 2011

Jdi se zahrabat ...

Prohlížela jsem si fotky na starým profilu na fb...
A málem jsem umřela...
Proč jsem si toho ještě nevážila, že jsem byla ..hubená??????
Teď se můžu jít zahrabat.

FOTKY:


14 komentářů:

  1. člověk si většinou začne těch důležitých věcí vážit až když o ně přijde :(.
    ale neboj, zase budeš taková a ještě hezčí :))

    OdpovědětVymazat
  2. wow byla jsi vážně krásně hubená? jak to že jsi přibrala? prášky nebo přejídání? neboj ty to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty nohy...nadhera
    drzela jsi v ty dobe dietu?
    jak jsou ty fotky stary?
    nechces dat taky nejaky aktualni?
    znova to das, neboj, dyt ty se umis drzet

    OdpovědětVymazat
  4. Charlotte: vždycky to tak platí, a mě už to štve...
    minny: prášky, puberta...:(
    Katy-pro ana: nedržela jsem žádnou dietu, myslím že mi bylo 15 nebo 16. Aktuálně se fotit nedokážu protože na to prostě nemám, nesnáším to .. vidět se.

    diky

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou dokonalé. Byla si krásně hubená:) Ale neboj se, určitě to zvládneš a zhubneš na svou vysněnou váhu:)) Budu ti držet palce!
    P.S. Nechtěla by jsi spřátelit?

    OdpovědětVymazat
  6. Ty nohy, bříško... vážně jsi (byla) dokonalá zlato :*
    Co se stalo? Proč jsi přibrala? A hubla jsi i dřív s Anou? Též jsem si hubenosti nevážila a teď jsem jak metrákové prase... :(

    OdpovědětVymazat
  7. Teda byla si KOČKA! a já si myslím, že to teď stále není špatné...dyť máš 168 cm..a 52 kg?..pch!! to musíš být skoro stejná vižle jako předtím:) .. fakt závidím...
    Držím palečky v pokračování..a nechceš spřátelit?

    OdpovědětVymazat
  8. Omg, máš nádhernou postavu a nejsi se sebou spokojená? :O Proboha si kočka prosimtě!

    OdpovědětVymazat
  9. omg!!!na poslednej foto máš užasné nohy!!=)

    OdpovědětVymazat
  10. och moja, na fotkach vyzeras uzasne :) o kolko viac si oproti tymto fotkam pribrala? urcite to nebude az take zle... nespriatelime? :)

    OdpovědětVymazat
  11. prajem veľa šťastia v chudnutí, len nezvracaj, to nie je dobre;-)

    OdpovědětVymazat